tisdag 22 juni 2010

Tzatziki-vecka!

Ikväll har en mycket god middag avnjutits på restaurang Afrodite.
Souvlaki, tzatziki, friterad squash m,m. Mums!
Eftersom detta är tredje kvällen i rad som jag frossat i gurkyoghurt med massa vitlök, kan jag bara tänka mig hur gott jag luktar.... :D
Hmmm, tur att jag inte känner det själv!
Stackars kontorskompisen och sambon..

När jag tidigare på eftermiddagen släpade mig hemåt fick jag årets överraskning:
Jossan klipper gräset!!!
Visserligen lämnade hon en liten fyrkant, där kompisen Aida låg som en padda på en filt och solade. Men hör och häpna så klipptes även denna fyrkant senare när filten var inpackad!

Liggandes i min solstol fick jag mina tånaglar målade och mina ögonbryn plockade-
det kallar jag service!
Det var den uttråkade, Bosnienlängtande dottern som erbjöd sig att göra detta också!

I morgon eftermiddag blir det att gå en runda på stan. för lite inhandlande av nödvändigheter till Jossans resa.

Sov sött!

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar