lördag 24 december 2011

OMG! Ordet mätt är bara början till hur jag känner mig.

Mat Fika Dessert och så behövdes en promenad genom Vikingstads öde gator. Nu jäser vi i soffan till Svensson Svensson


Herrarna fick blinkande och spelande slipsar dagen till ära



Vi damer hade rosa tomteluvor. Min mamma vill inte vara med på bild men även hon bar rosa mössa.

Bruuschan i slips. Farsan och Jossans Jim har jag inte på bild tyvärr men kolla Jossans blogg HÄR
 Efter intagen mat slocknade vi hårt arbetande stadsbor till Kalle Anka. Jag vaknade först och fotade ...
Tim

Jossan & Pirre

När TIMTEN sovit klart förvandlades han till....

.... TOMTEN!!

-"Varför är du så lång för?"

Jag fick det jag önskade mig. + ett par kuvert så jag kan mellandagsfynda!
Ett stort tack allihop!
Nu mer glögg. mmmm

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar