onsdag 15 augusti 2012

Levande

Hej o hå.
Nej jag har inte dött eller fått bestående men av träningsstarten från i måndags.
Jag bara har inte så mycket att skriva om, eller har ingen lust helt enkelt!
Igår promenadade jag och solade sen på Meddo.
Framåt kvällningen satte jag igång med trädgårdsarbete som tog 2,5 timma och då sparade jag ändå en massa rensande till Pirre, som han fixade på fm idag!

Idag blev det en och en halv timma utepromenad som följdes av 30 min spring på löpbandet eftersom jag lovat Jossan att följa med till gymmet. (..... !!)
Sen blev det riktigt solande i trädgården ett par timmar för ovanlighetens skull. Yeah!

En storhandling och tacogratäng-fixning har också gjorts idag, innan soffhänget med redbull, Vodka och Pirre. 
Nu väntar vi på fotbollsmatchen och gråter över det usla travresultatet.
Just ja. Jag och Jossan träffade Annelie en snabbis igår för att höra det senaste om hennes jobbsök.
- Håller alla tummar vi har!!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar