söndag 14 oktober 2012

oj

Oj vad dålig jag blivit på att blogga.
Förra helgen när solen värmde, plockade vi in utegrejerna som skulle in och lade presenning över det som får vara kvar utomhus.
Dock hänger visst amplarna kvar, alltid glömmer man nåt!

Veckan som var tränade jag på en massa pass och gav mig även på milen på löpbandet.



Igår var jag och Anette en sväng på stan och kollade kläder m.m som vi ska köpa när vi vinner på Lotto. (?) 
Hittade bla. en supersnygg dunjacka som skrek våra namn!

Jag och Pirre käkade hämt-kinamat från Ming som smakade Yummie och kollade sedan på den gamla filmen "Philadelphia" med Tom Hanks. 
Bra film!


I morronbitti åker jag till Stockholm för fortsatt introduktion och utbildning.

Men idag blir det salong- klippeti-klipp på Tim, brorsan och farsan innan Body Combatpasset ikväll.

//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar