onsdag 14 november 2012

TRE

dagar jobb i Stockholm TVÅ i Linköping.
Denna vecka började i Stockholm med info, test, info och info.

Parkerade OYO, (min Prius) i Liljeholmen och pendlade till Scandic Sergel Plaza med T-banan istället.

På måndagskvällen var vi utbildare plus kommunikatören och käkade på Pickwick
En mycket god västerbottenostpaj slank ner tillsammans med en Krusovice innan hotellsängen skrek efter mig.
Igår blev det tacobuffé till lunch så det räckte med en god förrätt (räk- och pillgrimsmusselspett) till kvällsmat på den Italienska restaurangen Michelangelo i gamla stan.
Innan hade vi "gjort stan" och jag köpte chokladskorpor till Pirre på Vete Katten, ett fik i city som måste upplevas.

...Och så värmde vi oss med en Baileys-Coffee på en pub.

Om jag lär mig något på jobbet? Japp! Är fullmosad i huvudet av kunskap som på nåt sätt ska omvandlas i min hjärna till att utbilda andra....

I morron pluggar jag. Och sorterar. och rensar. och----?
Sorterar.?

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar