söndag 17 mars 2013

För mycket media

Eftersom jag har både facebook och Instagram känns det inte lika aktuellt att blogga längre. En bild säger ganska mycket.
Jag heter kickidahlmans på Instagram så finns intresse, följ mig där.
Då mina veckor består av arbete på annan ort i veckorna,(trött) är ju bara helgerna kvar att skriva på. Och då finns annat att göra.

Jag har varit i Malmö förra veckan och fick som vanligt ett snöoväder med mig på hemresan, som var vidrigt.
50 km/h bitvis på E4 när man först jobbat 8 timmar. 
Jag var sluuut när jag kom hem. Och dagen efter..

Veckan i Luleå avslutades hemma kl 23 på fredagen, så det är inte så mkt glamour direkt.

Imorron blir det Växjö. Hemma fredag runt 20. Sen Stockholm på söndag kväll. Hoppas komma hem före 18 på Skärtorsdagen, för att troligtvis åka redan söndagen (påskdagen) för uppstart av ett nytt kontrakt i Stockholm.

Så om nån undrar var jag är... ZzzZZz 

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar