lördag 13 april 2013

Piggare!

Så har då äntligen förkylningen från helvetet börjat att ge med sig.
Med hjälp av mina två hostmediciner och Rinexin har jag klarat sista veckan galant utan att hosta ihjäl mig.
Så igår provade jag att träna lite lugnt för första gången på fyra veckor.
Ett pass Body Pump följt av ett pass Body Attack.
Jag tog det lilla lugna med lättare vikter och inte så mycket hoppande som jag vanligtvis brukar.
Men...ajajaj vilken träningsvärk jag har idag!!

Efter passen gjorde Jossan mina naglar. Vi tog bort den gamla förstärkningen med turkost glitter och provade en ny variant med ljusrosa blandat med cerist.
Det blev mycket snyggt och jag är supernöjd!!

Idag ska jag köra ett träningspass, hänga med Jossan på stan en sväng och sen hälsa på Annelie.
vi har inte setts på hur länge som helst.
Jag är ju borta hela veckorna på jobb och hon har naturligtvis jobb den helg, som vi hade tid att ses.

se där.. Ett lång inlägg för en gångs skull.

//Kicki



Nya


Köpte en provdocka till sovrummet,i Eskilstuna.


Gamla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar