lördag 3 september 2011

hösten 2010

visade Liseberg en reklamfilm för sin kommande attraktion "Atmosfear".
Jag blev kär.
Jag visade ivrig denna film för familjen och nästan skrek: 
-vi måste till Liseberg nästa år!!
Nu har vi varit där..
Underbart!!


Vi började med en mjukstart på Lisebergsbanan, sen åkte jag "Atmos" 3 gånger på raken"!! 
Härligt!! 



Det var underbart väder i Göteborg och så här dax på säsongen är den längsta kön 10 minuter, (Balder, åk 2) så man hinner åka allt flera gånger.



Alla spöken på "hotell Gasten" är mer på alerten när det inte är så mycket gäster.
Vi blev duktigt förföljda och vi skrek som små flickor när de susade förbi oss i mörkret. 
Brrr.

Det som fick mig att må dåligt var Kållerado, jag blir ju sjösjuk av minsta våg, så det var inget lyckat drag att åka den.



Självklart åkte jag Atmosfear senare på kvällen också...


//Kicki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar