torsdag 10 november 2011

Att skriva om allt

som i en dagbok här i bloggen funkar inte i alla lägen.
Jag och kollegan gjorde en grej på förmiddagen idag, som om jag skulle skriva om den här, avslöjar saker som ännu inte ska ut i dagens ljus.
Men det var en "upplevelse" i rolig bemärkelse som jag småler åt när jag tänker på den.
??????
Hehe! Ni kan vara nyfikna ett tag till.

Det jag känner ibland, när jag följer bloggar och Facebook, är att det finns så många människor som delar för mycket av sig själva eller sina små små barn, som ännu inte kan välja om de vill vara "offentliga".
Hur många badkarsbilder på mina barn har jag lagt ut?? De skulle döda mig!! 
nu är de 17 & 21 år gamla och kan välja själva vad de vill visa. Men inte faan väljer de en badkarsbild... Naken.
vilket många föräldrar tyvärr gör mot sina små barn.

Att fråga innan, hör väl ändå på sin plats? men vem väljer åt en två-treåring?
Vems är dessa barn som finns på nätet?  Och nu hamnar i min blogg!

Sov sött!
//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar