onsdag 23 november 2011

Smaskar i mig

gröna oliver. 
Tanken var att de skulle med till paketspelspartajet i lördags. Eftersom ingen ork fanns kvar efter fredagens ljuspromenad fick jag snällt sitta hemma och glo istället. Men jag har ju oliver nu.. alltid nåt!
Och fyra paket till kommande spel eller att ge bort bara för att vara snäll.

Idag köpte jag varsin chokladkalender till mina små barn på 17 och 21 år. Klick Jag ställde frågan för ett par veckor sen om de fortfarande vill ha denna tradition. Japp


Årets första julklapp är inhandlad. Och papper. Och julklappsetiketter. och. och, och, och..
Jag provade en tomteluva på Maxi som spelade och vibrerade på huvudet, inte snygg men kul. Har tyvärr varken bild eller filmklipp. 
Det var väl inte sista gången innan jul jag var på Maxi? Ehmm
så risk finnes att denna vackra luva kan hamna på bloggen, i bild på någons huvud



Nähe. Mer oliver! namnam nam.


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar