måndag 16 april 2012

Det är inte varje dag

man vaknar och är på ett strålande humör.
Idag var en sån dag. 
Då det inte strålade.




Det droppade ute på fönsterbrädan av regn och så var den dagen förstörd.. 
Nä inte riktigt så, men att vakna och redan då man öppnar öronen, ha en irritationskänsla i kroppen bådar INTE gott.




Upp och ut och iväg på min måndags-solning på Meddo.
Hem för frukost och avboka promenaden med fd jobbkompisen. Vill ju inte umgås med folk när man bara vill.. döda? Skrika? 
Inte nog med det.. 
Combat-instruktören till kvällens pass är utbytt till en som jag inte riktigt gillar.
-Avboka!




Så det blev ett avreagera-stenhårt Crostrainerpass på 40 minuter så svetten skvätte och därpå sprang jag 4 km på 22:30.
Så NUU känns det bra igen. 


Bild lånad från littleworld.se


Käkade av min mycket goda mat från igår och nu lite slapp i soffan innan dusch. 
(Tur att ingen mer är hemma för jag luktar nog inte Softlan. 
Vitlök-solarium-träningsdoft!! mmm)


//Kicki

1 kommentar:

  1. Det är tur att vi har träningen o avreagera oss på, fast på olika ställen. Tur det!! ;) Annars hade det väl gått ut över varandra, hehe (o det vill vi ju inte). Men vi hörs!
    //L-L

    SvaraRadera