söndag 29 april 2012

Ingen rast

ingen ro.
..Tränade med Jossan på gymmet och på väg hem tipsade jag en uttråkad Joss om att "man kan alltid klippa gräset" om man inte har nåt att göra.
Så klipp o räfs gjorde Jossan medan jag duschade...


Sen började jag med att röja på altanen uppe och nere, satte ut lampor i trappen och vid nedre altanen.
Det slutade med att jag utmanade min mask-fobi och rensade maskrosor till förbannelse.
Mitt kvidande och "åh fy fan" måste låtit ganska så roligt för förbipasserande.
Nu hoppas jag bara att högtrycken är ledig att lånas (..mamma..) i veckan så är det bara lite inoljning av trägolvet kvar.


Pirre då? Vad gör han för laget?
Jo, han har hjälpt sin syster m familj att flytta och städa hela helgen, så nu blir det väl inga fönster putsade här förrän till midsommar.  ??  



//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar