fredag 13 juli 2012

Fixelifixardag

Jag tog en promenad till Saab på fm för att hämta V70:n och passade samtidigt på att träffa ett par gamla kollegor när jag ändå var i närheten.
Det kändes lite skumt att sitta utanför det som var mitt "hem" i 23 år, men ändå jäklig skönt att slippa det som pågår där nu.


Var även på Federal Bodypiercing och fixa med mina ancors förut.
Jossan, Jim och Findus väntade utanför medan jag blev fin.
De ville inte pierca Findus tunga.. 
Kan tänka mig att de fått seriösa frågor om att att pierca hundar från konstigt folk.


Efter det blev det en snabbis till IKANO för leggingsinköp.



//Kicki

2 kommentarer:

  1. Hahaha...Vilken tur han hade mitt lilla "Ludd" att dom inte vill pierca vovvar (eller andra djur)kanske hade varit tjusigt med en pärla i tungan på honom!! :)

    SvaraRadera