söndag 24 februari 2013

Mat & Bowling

Lördagen startade på sämsta sätt med att inte kunna somna om Halv sju på morgonen.
Att det dessutom kändes som en ångvält kört över mig gjorde inte saken bättre.
Iklädd onepiece i soffläge hela dagen gjorde inte ett dugg ont. Det var ju dessutom svinkallt ute..

Jag samlade framåt eftermiddagen ihop mig själv och mötte upp ett gäng "tanter" för god grekisk mat på Restaurang Afrodite. Jag tog en god grekisk bondsallad med en öl och Ouzo till.

Efter maten blev det en bowlingtimma på Strandgatan och sen en Baileyscoffe på Mörners.
Jag fick tyvärr lämna för tidigt eftersom en envis huvudvärk hängt sig kvar hela kvällen och plågade mig.

Idag mår jag feber-tjockihalsen-hängig och kommer nog inte göra många knop. Men huvudvärken är bota!

Hoppas jag får några liv så jag kan spela..!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar