fredag 2 juli 2010

Det är mycket att fixa nu på jobbet, innan semestern.
Därför känns dett extra viktigt att göra roliga saker, så orken räcker i två veckor till. Idag så var det "grill-lunch" med Malmslättspersonalen som stod på mys-menyn. Grillade kycklingfiléer, potatissalld, sallad och Jannes hemgjorda tzatziki. Yummi!!
Gräddtårta fanns också att få, men jag var så mätt, att den fick hoppas över idag.

....Och sen en tidig after work på en av staden uteserveringar... :)
Kl 15:00 slog vi oss ner på en nästan tom servering, som bara ett par timmar senare myllrade av törstiga människor.
Runt halv åtta bar det iväg hemåt för att släcka törsten hos min stackars gul-grön-bruna gräsmatta, som fått på tok för lite vatten i värmen.

Två goa glada tjejer i personalstyrkan satt nere vid ån och partajjade, så de tittade in hos mig för en stund sedan och pratade lite strunt.

Eftersom Jossan är i Bosnien, Tim hos en kompis (han var med på torget och drack öl förut) och sambon är och kollar på fotboll är jag alldeles ensam hemma. Lungt och skönt för en stund, men nu börjar det att bli tråkigt.

Imorron ska det tydligen bli 30 grader, bäst att uppsöka en badpöl så jag inte blir lika värmeskadad som gräsmattan!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar