fredag 16 juli 2010

Ledig!

Nu är den äntligen här!!! SEMESTERN :)
Fyra veckor semester Fyra veckor semester Fyra ve..... !!
Yahhooo!

Den sista jobbveckan har gått hyfsat fort ändå, men denna fredag var jag såå trött!
Hade någon sagt till mig att jag ska jobba två veckor till, hade det blivit mord. Man ställer in sig på ledighet och orkar precis ända fram.

Idag slutade jag jobbet kl 12:00 och åkte direkt till badet för att få den rätta känslan. Sol, bad & värme!

Har precis gjort en tacotårta (mycket länge sedan sist) och nu är det dags för en dusch. Efter den får jag se om jag tar en tur till torget för en cider, eller om jag lugnt och fridfullt stannar hemma och bara slappar.
Torget finns ju imorron också. ... Och i fyyyra veckor till!! :)

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar