måndag 19 juli 2010

Känn dig blåst!

Åkte iväg till badstället idag, efter en tripp på stan.
Attans vad det blåste!!
Så något badande blev det inte för min del.
Däremot en del solande och mycket snack.

En kompis till mig ligger nämligen ALLTID på denna badplats utanför Linköping. Hon åker dit varje dag, senast kl 10:00 och därifrån runt 16, 16:30. I år började hon runt midsommar och håller på så länge solen bränner... :)

Jag tycker att det är bra att hon finns där, inte lätt att hitta badsällskap, nu när Jossan är bortrest och andra har ursäkter hela tiden för att inte bada. Förkylningar och annat skit...
Och så är hon ju trevlig också :)

Så imorron ses vi igen, min pratglada kompis och jag.
För är det semester så ska man vara vid vattnet!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar