söndag 1 maj 2011

Igår var det fest...

Jag hade några kompisar hemma och Jossan hade ett gäng i sitt rum. Vi åt grillat och sen en Tobleronekaka till dessert innan vi drog till Harry´s.
Var på stan kidsen hängde vet jag inte, men de var hemma före mig iallafall.
gårdagens röra, köket finns inte på bild   ..puh

Dagens mat. Billy med bea-sås, ostbollar, chips och wasabinötter.

Ett oväntat inslag en söndag

Jossans rum är nystädat! Det var fest igår som sagt!
 På lördagen hann jag även med en dejt med min mamma på stan. Jag fick denna tjusiga korg som jag nu har på altanbordet.
Jag fick även ett ursnyggt linne som jag hade på mig på kvällen.
Självklart blev det ett par skor också!


Pelargon, lavendel, murgröna och nåt gräs.
Topp Vit
Detta linne fick jag av mummy. Snyggt!

no converse, äkta H&M 129:-

Visste ni att GeKå´s har hemleverans? strumpor i mängder beställda och levererade!
nu: softa i soffan
önskar att det var ledig dag imorron, jag har sovit bort denna dag tyvärr, så helgen känns kort!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar