lördag 7 maj 2011

Inga läkare behövs längre...

din piercing kan tala om att du mår dåligt! 


Jag och Jossan var på Federal igår. Hon köpte en ny till naveln och jag skulle byta mina fula läkeplattor mot glitter och glamour (trodde jag)
Dels fanns inte mina stjärnor med stenar hemma och dels är en av mina pluttar lite irriterad.
(vilket jag inte märkt, måste blivit igår fm när två personer utan respekt för andra, irriterade mig nåt kolossalt)


"Mår inte kroppen kroppen bra , mår inte piercingen bra" sa den glade mannen bakom disken..
"hem o ta multivitamin, tvätta m koksaltlösning o kom tillbaka på tisdag så byter vi då"
Okej! Jag byter när de fått hem mina stjärnor m blingbling Det fanns m rosa sten i, men nä, det är inte riktigt jag.
Väntar hellre till de får hem "mina stjärnor"


Titanium Internally threaded Jewelled Stars for Dermal AnchorsTitanium Internally threaded Jewelled Stars for Dermal Anchors


Så nu har jag druckit min vitamin och sitter m koksaltomslag och  funderar på var mitt handledarintyg för Tim är.
Vi ska nämligen köra lite idag.. Låna mammas Golf eftersom vår V70 är automat.


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar