söndag 8 maj 2011

Söndagsmorron och hyfsat pigg

Jag var på torget igår med Anette, en spontan sväng bara så där mitt på kvällen.
En Corona och en cider blev det innan vi tog lite mat och gick hem.
Eftersom det var en tidig lördagmorron med lite äventyr på dagen, så var iallafall jag supertrött. 
Harrys fick alltså klara sig utan oss igår.
Det var väldigt mycket folk på uteserveringarna, så nu har Linköpingsfolket vaknat från vinterkoman.
Det var inte många ansikten jag kände igen faktiskt... :(
Men men Nu är torget invigt för i år!


//Kicki

3 kommentarer:

  1. Godmorgon !
    Helt underbart att komma ur vinterkoma ..Sj blev det inte Harrys för mig hellr utan nästan på hemmaplan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men ett känt ansikte sågd du i alla fall! ;)

    SvaraRadera
  3. Jaa Tack o lov att det var du Fia ;)
    Säg till om du ska "runt ån" nåt.
    Jag hänger gärna m på promenad, då min fot inte springer på asfalt!

    SvaraRadera