måndag 15 augusti 2011

Jag vet inte om jag gillar min nya frisyr

men jag var tvungen att klippa bort mycket. Ca 12 cm var kanske inte nödvändigt, men så mycket blev det tillslut. Tror inte att ni får nån bild i dagsläget. 
Har annars haft en långsam och tålamodsprövande dag på vårt US här i Linköping. Sonen ska opereras imorron och ska därför skrivas in redan idag. Vilket tog 4 !!!! timmar. Vet ni hur länge 4 timmar är?
Det positiva är väl att de bjöd Tim på kalops, vilket definitivt inte ingår i min meny här hemma. 
...Och han kan sova hemma idag och avlämnas på avdelningen imorronbitti. Men 4 timmar! My god!
gäsp
Denna semestervecka går i "taking care of" tema. Är det inte den ena så är det den andra. Hjärtintensiven, öronavdelningen och så en hämtning av en handledsoperation på onsdag. Meen det regnar ju ändå! Och det är ju våra nära och kära det handlar om. 


//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar