fredag 13 januari 2012

Eftersom jag aldrig

går på Jossans aktiviteter  (ironi) stannar jag hemma från kvällens danstävling i Norrköping.
Jag förklarade att mamma är trött och vill inte sitta i 1 timma och 45 minuter och titta på andras barn. 


Jag tycker fortfarande inte om andras ungar...


Get Involved´s uppträdande tar en kvart, den är värd att se, men jag ska kolla när turen kommer till Linköping
Det är på Arbis 10 februari, bara ett stenkast hemifrån!


Däremot ska den "aldrig närvarande" mamman hämta dansarna i Hageby efter kl 21 ikväll.
Hoppas att vädergudarna är på min sida.


Snyggo!!


//Kicki


(Jag hoppas att 6 år som ledare i fotboll, ständigt skjutsande och hämtande, klassmamma, med på skolresor, varenda föräldramöte och ha sett alla andra dansuppvisningar väger upp min frånvaro från 2 danstävlingar i Norrköping. )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar