torsdag 5 januari 2012

Ledig torsdag.

Jossan och Jim följde med mig till Federal Body Piercing för att fixa en av mina Dermals som inte mått så bra sista veckan.
Den höll liksom på att stötas bort-hoppa ur kroppen.
Med alla infektioner jag haft hela hösten är det inte så konstigt.
"Mår man bra, mår piercingen bra"


Det är alltid ett nöje att besöka Federal med den mycket trevliga och tillmötesgående personalen som jobbar där.
Min Dermal plockades ur, en ny ficka under ärrvävnaden gjordes och så in med den igen. (typ..)
En tvättlösning modell strong fick jag med mig också. 

Till kostnad av.. ingenting! 
De gillar kakor så jag får åka dit med ett gäng bakverk nästa vecka.

Jossan köpte en ny navelpiercing men konstaterade besviket att hon inte fick göra sina Dermal anchors idag.

Hon har funderat sen i somras och äntligen bestämt sig och laddat. Men är man inte 18 så får man vänta en liiiten stund till.
Hon väntade ju i två år på att bli 15 och få pierca naveln så ... Den som väntar på nåt gott..bla bla bla!


Jag älskar mina tre stjärnor, som är mina smycken.

//Kicki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar