lördag 21 januari 2012

Sh`bam!!

Det är inte ett oljud eller den gamla rockgruppen jag menar.
Utan ett nytt träningspass som Medley har. 
Det är ett danspass i Zumbastil där man byter rörelser när man byter låt. Inte som aerobicdance alltså. (saknar det på Medleys schema)
Jag provade på passet idag och det bästa var musiken, det sämsta var Astrid 72 som hade förvillat sig in på detta pass. 
                                                                                                                                  
Hon stod snett framför mig och jag var livrädd att slå till henne med dansrörelser som hon inte hann med att byta till, eller fattade åt vilket håll vi skulle förflytta oss åt.
Undrar om hon gillade musiken..?


Imorron kör jag afropowerdance så nu har jag målat tånaglarna, man är ju barfota!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar