fredag 30 mars 2012

Frukost på H&M

Som medlem i H&M kundklubb fick man idag mellan 07:30 - 09:30 äta frukost och handla med 20% rabatt på hela sortimentet, i butiken på St:Larsgatan.
Jag var där vid kvart i åtta och det serverades mackor och kaffe/té till en massa kvinnor, tanter, tjejer och en hel del barnvagnsburet småfolk.
Jag var igår och provade/valde det som jag ville ha.
Smart, då köerna var långa till provrummen, med många plagg per person.


Förutom dessa två tröjor och mascara till mig fick Jossan ett par förvalda jeansshorts.
Även påskpresenter, som inte lägga upp här, inhandlades till 20% rabatt.


Jag träffade en fd arbetskamrat som även är min granne och hade en mycket trevlig pratstund på vägen hem.
Efter att ha skjutsat PirrePlutt till jobbet åkte jag till Maxi och köpte....

GODIS!
 

Om någon längtar efter tomtar 

är det hos oss de finns!

En kort halvtimmespromenad hann jag med mellan skjutsa-hämta-laga mat innan jag hängde med Jossan till Meddo. 
Där blev vi skumtomte-rosa i ansiktena av de nya rören.
Snyggt.

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar