torsdag 15 mars 2012

Nu har jag tränat.

Eftersom jag redan är sån biff *asg*, tränar jag oftast bara kondition.
40 minuter crosstrainer och 20-25 minuter löpband.


Jag klarar definitivt längre tid på Crossen men jag har ett problem. Mina fötter domnar.
Efter 20- 25 minuter måste jag kliva av i ca 15 sekunder och skaka liv i fötterna och samma sak ett par gånger till under träningen på 40 min.
De runt omkring tror säkert att jag är lat och inte orkar utan paus, men detta domnande är ett jäkligt obehagligt problem för mig. 
Och tro mig, jag har provat med olika skor, olika hård snörning m.m. 
Att sen ställa sig på löpbandet är som en befrielse, när de stackars klumparna längst ner vaknar till liv igen.


lånad bild på Google

Varför inte så mycket styrketräning då?
Jag tycker helt enkelt att det är skittråkigt!!


//Kicki






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar