lördag 17 mars 2012

Leggings

är ju en basklädsel i min garderob. På gott och ont.
Har nu hittat (kvalitetsmässigt) favoriten på Lindex för 99:-


Leggings - 90% Ekologisk bomull,10% Elastan 


Jag måste bara berätta om expediten som lämnade kassan vid mitt senaste leggingsköp, struntade totalt i de köande bakom mig, för att visa mig en prickig topp nästan vid ingången till butiken som skulle passa bra till en svart skinnjacka.


Topp - 92% Bomull,8% Elastan
Bild från Lindex.com
 


Ja jag blev sugen på toppen som nu var sänkt till 99:- 
Att jag hade en tid att passa gjorde att jag inte hann att prova/köpa just då, men ska definitivt titta in en annan dag!


Jossan tycker att jag alltid pratar för mycket med människor som jag inte känner, men det är ju oftast då man får bra service.
Det är ju inte alltid jag som börjar tjitt-tjatta heller. Nästan, kanske, eller??


//Kicki

1 kommentar:

  1. " Måste du prata med alla" :) Jim`s ständigt återkommande kommentar!!
    Klart att jag måste...vill ju inte verka otrevlig ju!! Måste väl också erkänna att jag tycker om det också!! :)

    SvaraRadera