tisdag 12 juni 2012

Böcker i telefonen.

Jag har nu köpt ljudböcker i mobilen.
På "Storytel" klicka HÄR så finns det hur mycket böcker som helst.
Jag tänkte prova över sommaren och tog abonnemanget "unlimited".
Det innebär fria böcker i en månnad för 169:-.
Första månaden 99:-
Tänkte köpa Mari Ljungstedts nya på Maxi häromdagen för 199 spänn, men ska nu börja lyssna på den mycket billigare!!



Tänk vad gött att alternera Spotify, Rix FM som spelar samma låtar om o om igen, East FM som laggar hela tiden, med böcker på mina promenader i fortsättningen!!

Jag får ge bort fem till böcker till vänner, Annelie  och Jossan har fått varsinn.
Så nån som vill ha en gratisbok...? mailadress till mig.
Först till kvarn, tre kvar.
Ni "förbinder er inte till  något köp eller abonnemang" enligt storytel.

//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar