onsdag 20 juni 2012

"Jag är så glad

att jag inte är rökare längre", sa Annelie när vi passerade en rökruta i Kolmården.
Vi hade precis köpt glass och kaffe efter delfinshowen när hon kläcker detta, på väg till en bra plats att avnjuta våra inköp.
Jag hade inte ens lagt märke till de hänvisade rutorna i djurparken förrän då. (Jag hade bara läst om det på hemsidan.)

Däremot kontrade jag med:
- Jag är så glad att jag inte har småbarn längre!


Vi fick en egen korg, eftersom det var kö-fritt.

Tänk vad två gamla tanter kan njuta av en heldag i Kolmården. Kolla på djur, fotografera, åka linbana och nästan spy av äckel i ap-huset.
Alldeles själva.

och.. Äta matsäcken i lugn och ro.

Because we are worth it!

//Kicki






1 kommentar:

  1. Yes we are!! Och nu ska den här gamla tanten sova...har fixat med några till foton, men orkar inte mer ikväll. Kommer nog sova rätt gott efter all frisk luft och gående idag. Tack för en helt härlig dag!! Pöss!!

    SvaraRadera