torsdag 28 juni 2012

Trötter = jag!

Vilken dag..
Först Å-rundan 6,7 km, ca 1 timma.
Sen gymmet med Jossan; 20 min crosstrainer och 20 min spring.
(Jag gav upp före Jossan, har aldrig hänt förut.)


Med tanke på att jag inte tränat på fyra och en halv vecka utan legat i sjuk soffan, gick det över förväntan idag.
Men.... Jag kommer att få GRYM träningsvärk i benen och jag är sjukt trött nu.
Blir chips och cider idag till matchen, har inte så mycket choklad kvar.


Idag är det sambon som kommer att leva rövare eftersom det är Tyskland som spelar, igår var det jag.
Spanien vann ju till slut i straffsparksläggningen, tack-o-lov!


Jossan kom upp från sitt rum och undrade varför jag skrek så mycket. Förvånad över att Pirre lagt sig och att jag satt själv och gapade i vardagsrummet!!
Hehe.




//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar