tisdag 25 september 2012

- Dålig uppdatering

säger Jossan.
Ja jag vet.
Jag har sovit i Tims rum inatt för att inte bli smittad av Pirres förkylning (Tim jobbar, don´t worry).
Så vid halv sju gick jag upp och somnade i soffan en stund ZzzzZzz Inget väder för promenad idag direkt.
Efter att ha skjutsat Jossan till skolan i regnet åkte jag till Lindex och Missoni.
Jag köpte till mig och Jossan:


Halsduk - 50% Ull,50% Akryl
Tjock fluffig halsduk
Scarf Lila
Scarf
Canvas tote bag - 95% Bomull,5% Läder
Strandväska ??
Klänning - 100% Viskos
Till mig

Hipstertrosa - 78% Polyamid,22% Elastan
Till Jossan

Tyvärr fanns inte den kofta som Jossan ville ha, då det hade sagt Swoosh så var de slut.

Cardigan - 100% Viskos
Slutt! :(

Jag har även fått mitt jobbschema för oktober och november.
Har också valt tjänstebil och fått hotell bokat för nästa vecka.
I morron vet jag om det blir tåg eller om jag hinner att få min bil till första arbetsdagen på måndag, det ni! 
Nu är latmansdagarna slut. 
Ses till ...jul!!

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar