söndag 9 september 2012

söndag

Sitter i soffan och slappar lite med tv:n på i bakgrunden.
Vill inte se körslaget en gång till, räckte med igår. 
Jag brukar inte se detta program men kollade enbart för att se intagningen till kören, om det var några "kändisar" från stan med i spektaklet.
Så nu blir det nån annan söndagsrepris.

Igår var jag och Jossan på Ikano och IKEA en sväng. Det skulle bara inhandlas galgar men självklart kom vi hem med två IKEA-påsar med kuddar och överkast också.


Jossan valde vitt vitt och vitt
GRANAT Kudde IKEA
Till Tims nya soffa blev det turkosa kuddar

Jag köpte en regnkappa på Lindex, inspirerad av farsan som sprang runt i mammas kappa i en och en halv vecka i Halmstad.


Regnkappa - 100% Polyureten
Regnkappa från Lindex, till höstens promenader

Tre par byxor a´99:- från HM fick följa med mig hem också. De ligger fortfarande i påsen så foto kan komma senare.
Känns som jag måste uppdatera leggingsutbudet nu när jag snart ska börja jobba... Pyjamastiden är förbi!! 


Dessa + ett par blåmönstrade och ett par helsvarta köpte jag.
Idag blir det slappo-dag (möjligtvis med lite lite städning) fram till kl 19 då Combat står på schemat 
= ajaj imorron!

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar