torsdag 13 september 2012

Marknad

Jag blev hämtad av Annelie i förmiddags för en marknadsrunda i metropolen Ulrika.
Vi åkte via Bestorp och parkerade "Fille-Fiesta" för att få åka lite bekvämare med mamma Mariannes i hennes stora Saab.
Vägen över Rimforsa var en ny upplevelse för mig då jag endast åkt Vikingstadvägen förut.
Men det gick snabbt åt det hållet även att det var en slalomväg.


Marianne åt fisk medan jag och Annelie smaskade på varsin munk
Beställda av Pirre

Jag köpte denna plastfoliehållare/skärare till Pirre så jag slipper höra gnället om trasslig plast...

Lite smått och gott blev det.
14 par 100:-
De sista paren var svåra att välja, fanns så många olika.
Favoriter är nog Barbapapa och Svampbob
Efter avlämnande av Marianne och upphämtnig av "Fille" i Bestorp åkte vi hemåt Linköping igen.
Där nånstans på vägen hade en buss lite snyggt hamnat i diket...


Efter en bra dag på landet med mycket frisk luft och trevligt sällskap, blir det fluffig ugnspannkaka till kvällsmat.


//Kicki

1 kommentar:

  1. Oj då, vilken tur vi inte tog bussen till marknaden. Tack Kicki för en kul dag bland allt mellan munkar och strumpor.

    Kram

    SvaraRadera