tisdag 30 mars 2010

2 dagar kvar till 4!




Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar till 4 lediga och förhoppningsvis soliga dagar!

Idag var det så varmt mitt på dagen att vinterjackan inte behövdes. Lite mera sol och värme skulle sitta fint nu till påsk när vi är låååånglediga.

Planen är att äta påskmat hos mina föräldrar och bror nu i helgen, men nu har min bror blivit prickig!! Feber och en massa kliande utslag över hela kroppen har han, och det vill jag INTE bli bjuden på! Nono...

Funderar på vad jag ska lägga i påskäggen i år. Jossan äter ju inte godis och Tim brukar få så mycket godis av de andra påskhararna att han en klarar sig en månad minst!
Sen måste vi ju måla ägg också... och hur många färgpennor har man hemma nuförtiden med stooora barn? Inga!!! Köpa det och lägga i påskäggen kanske! Hehe

Nu är det CSI-dax igen. Del 2 av 3.
spännande! :)

//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar