lördag 27 mars 2010

Avkoppling!

















Fredagen var en ledig dag för mig!


Efter en skjutsa-sambon-till jobbet -halv-sju-väckning tog jag det lugnt hela dagen. Jag gjorde bara saker som jag tycker är roliga :)
Satte mig i bilen tjugo i tio, på med bra musik och styrde färden till Norrköping!
Den första affären blev "New Yorker".
Inhandlade skjorta till Tim (den rosa) och två toppar till mig.
Strosade runt i många butiker innan jag hittade en vårjacka på VeroModa.
En cheese ute i solen satt gött i magen innan Linköping väntade på mig.

Ett par nya Converse till Jossan fick plats också, tack mormor för pengarna!

Kl 16:00 var bokat för öl och prat med ett par sötingar som jag känner sedan länge.
Och tur var väl det, att vi var ute så tidigt, för puben fylldes i ett rasande tempo med förväntansfulla Linköpingsbor som skulle se LHC spela.

Ja de vann visst, och det gjorde Mattias i Let´s dance också.
Gillade hans shownummer skarpt!
Beat It
//Kicki








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar