söndag 21 mars 2010

En vecka som rusat iväg










Veckan som gått försvann i ett rasande tempo.
Det har varit ganska lugnt med träningen pga migränliknande huvudvärk ons- och torsdag.

I fredags slutade jag jobbet vid 12 och åkte och handlade mat. Fy så trist det är att storhandla!!
Hem med maten till sonen som packade ur bil, in i lägenheten och in i skåp & kyl. Tack Tim! :)

Åkte och hämtade dottern efter skolan, för att leta 16-års present till hennes pojkvän... efter många timmar och affärer hittade vi äntligen en present (han fyller i morgon så jag skriver inte vad det är).

Kommer inramlandes hemma kvart över sex på kvällen, slut i kropp och huvud, möter sambon i full fart med moppen i hallen. Badrum, toa och alla golv är prydligt rena och städade. Yes!! Så skönt!
Lördagen inleddes med matlagning inför kvällen.
Mina fd grannar från "Skägget" kom på besök och vi hade en mycket trevligt kväll med mat, dryck och massor med prat!

Jag fick ett kanonsnyggt Pandora-armband och blommor av raringarna.

Söndagen går nu i vilans och frosseriets tecken. Soffa, TV, dator, godis & kakor!
Så i morgon har jag bokat in ett träningspass, det behövs efter denna helg ;) Mums


//Kicki
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar