onsdag 31 mars 2010

Koppor....


Se där, i år får jag fixa påskmat.... :(

Jag är en sån där bortskämd-av-mamma-vuxen. Jag har varken lagat jul eller påskmat de senaste 12-13 åren. Har alltid varit hembjuden till päronen och får alltid med en massa mat hem från dem.


I år har vattkoppor satt stopp för den lyxen.

Jossans panikslagna ansikte när hon fick höra att vi ska vara hemma i påsk och "men ska vi inte få nån påskmat i år" kommentar säger allt. :)

Så det blir att åka och handla påskmatsvaror. Undrar om jag blir ensam på Maxi imorron? Hehe Halva Linköping ska väl storhandla då!


Idag var jag med i utlottningen på jobbet av hockeybiljetter till LHC-DIF. Jag vann! JAG vann!! biljetter till matchen i morron, så det ska bli kul med en liten utflykt på torsdagskvällen.


Idag är det tredje och sista avsnittet av CSI-triologin denna vecka. Måste ses!!


//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar