torsdag 22 april 2010

Bu!


Sitter under min filt och kollar på "Det okända" på tv4+
Jag är jätte intresserad och facinerad av detta program. Jag tror stenhårt på att det finns de från andra sidan som besöker oss, efter bla. en händelse från jag var ca 5 år.

Jag kom ut från mitt rum och såg min mammas i morgonrock svepa runt hörnet in i deras sovrum. Jag sprang efter och ropade på henne, men hon var inte där. Hon svarar från köket, där hon står vid diskbänken. Så det var "någon annan" som gick in i deras sovrum...

Barnens farfar har varit med om en massa olika händelser med en släkting som "hälsat på" honom, så visst finns det "spöken"!


Just nu är jag Glad över att jag sitter inomhus och myser i värmen istället för att gå/springa "Rosenkällaloppet" som min sambo och två av mina kollegor är med i.
Jag fick frågan för ett par veckor sedan om jag ville hänga på, men är lycklig över att jag tackade nej...Det är ju riktigt ruggigt höstväder ute nu!!

Mys Pys med TV, dator och filt. Det är grejer det! :)

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar