torsdag 15 april 2010

Snart fredag igen.


Uuuääää! Myggorna är här!!
Usch och fy, en mygga krockade precis med min näsa.. och igår mosade jag en mot min tröja. Det är nackdelen med att det blir varmt, Insekter..!
Denna vecka har gått jättefort. Är inte riktigt frisk än men idag kämms det faktiskt lite lite bättre :)

I tisdags var jag och kollegan på utbildning i Göteborg. Vi hann med en liten tripp i Nordstan på vår lunchrast. Utbildningen var vid "Läppstiftet" precis bredvid alla affärer.
Nästa tisdag ska jag dit igen. Ny kurs - nya kunskaper.

I morron år det fredag igen. Jag är medbjuden till "Irländsk afton". Ska bli skoj att se hur det är.. :)

Nu börjar det faktiskt suga i träningstarmen igen. Har ju inte kunnat träna något nu när jag varit sjuk. I natt sov jag i soffan för att inte störa med min envisa hosta som håller nästan alla vakna.

Hoppas att den går över så jag kan boka in mig på några roliga pass nästa vecka :)
//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar