fredag 9 april 2010

Frrredagsmys.... Näe!


Efter nästan en veckas förkylning och inte mycket till aptit så blev jag nu proppmätt på EN ostsmörgås.
Det blev mitt fredagsmys! Ingen som lagar mys-mat till mig när jag är sjuk? :(

Jossan med två kompisar sitter ute på altanen med havsutsikt och grillar korv på engångsgrill. Vi kastade vår grill när vi flyttade så det är verkligen dax att köpa en ny nu. Men vem f.. vill ha grillkorv en fredag? :D (Eller ostsmörgås?)

Tog en promenad till apoteket på dagen, för inhandlande av Panodil, nässprej m.m. Det kändes som att jag varit på värsta träningspasset efteråt. Undrar vilken otäck bacill jag har i kroppen egentligen?

Idag är sista avsnittet av "Solsidan" som jag bara måste se!!

Måtte jag vakna på solsidan imorron, utan hosta, snor och huvudvärk.. Hoppas hoppas hoppas!

//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar