måndag 19 april 2010

WAR!!!

Hur jävla dumma i huvudet är folk egentligen??

Kom hem på cykeln idag efter jobbet och möts av Jossans kommentar: Kattjäveln har tagit sig under altanen igen.
Vi har alltså fått hjälp av hyresbolaget att sätta upp nät så grannens katt inte ska krypa under altanen. Då har kattj****n försökt att krypa under ändå och fastnat.
Då har grannen tagit loss sin fula katt men inte "fällt ner" nätet igen...
När jag sitter och fixar nätet kommer hon förbi och berättar om händelsen för mig!
-Då kunde du väl gjort iordning efter dig, säger jag.
Och vad gör hon då???
Bara går!! Det är det VÄRSTA jag vet när folk vänder ryggen till när man pratar med dem.
Fattar inte hur folk är i huvudet alltså! Jag har bett henne att hålla sin katt borta från min altan och ÄNDÅ vågar de att släppa ut f*nskapet och dessutom ha sönder nätet. Så respektlöst...
Nu är det KRIG!!!!

Efter den incidenten var det bara att hålla sig undan ett tag, (och lugna ner sig lite) så jag gjorde några ärenden på stan och träffade en kompis.
Så idag var jag hemma först vid åtta på kvällen...
Tänkte kolla CSI nu, men det är nån skithockey på TV istället. :D
Yippie!!

Får nog kolla på ett annat krig istället :) Ett roligt!!

//Kicki







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar