fredag 13 augusti 2010

Hasard

detta vann jag

Har varit hos en av mina Annelie och spelat paketspel.
5 st paket inhandlades i en hast igår em/kväll och spelet kunde börja.

Efter mycket tärningskastande, riv och slit slutade det med att jag kom hem med ett armband, ett nagellack, hand & nagelkäm, nagelfilar och en bok!

Necessären som jag ville ha, vann Mia till slut.
Lite cider, vin, chips och prat stod också på menyn.
Det blev en mycket trevlig och rolig kväll :)

Idag är det varmt ute men hittills ganska molnigt.
Hade tänkt att ta mig en badardag, men vi får se om det behagar spricka upp i molnmassan först.

Kvällen bjuder på bowling med sambon, brorsan och Anette.
Hoppas verkligen att det går bättre än när vi spelade biljard i förrgår!!

//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar