måndag 9 augusti 2010

Uppgiven!

Nä, nu får det vara nog!!!!
Är inne på sista semesterveckan nu och är så j-a trött på regn!
Det har inte blivit många sol & baddagar precis...

Läser i tidningen om folk som vinner miljoner både här o där. Jag vet precis vad jag skulle göra för mina pengar om jag vann. Köpa en egen sol!! :)
Åtminstonde skulle jag köpa en långresa till värmen.

Det blir tröttsamt att bara gå inne och försöka hitta på saker att göra. Mitt humör är i botten just nu, och inte blev det bättre av att det kokade över gräddsås på hela spisen förut heller! suck.

Fortsätter detta regnande imorron också ska jag baka bullar. Det har jag inte gjort på ....? länge sedan är det iallafall. Jag måste ha nåt att göra för att inte skälla och irritera mig på de andra stackarna som är i samma hem.
Jag menar ju inget illa men det liksom bara kommer snäsigheter ur min mun.

så.... sysselsättning imorron tack!!
(helst sol & bad förstås)

morr mutter och grr

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar