söndag 29 augusti 2010

Weekend.









Söndag igen... men
I fredags hade jag födelsedag, den firades hemma med mat, dryck och tårta.
Jag fick:
40 rosor och presentkort av sambon.
Blommor och presentkort av svärpäronen samt grön växt och pengar av min bror och föräldrar.

Så igår tog jag en promenad till stan och köpte mig 3 par nya höst/vinterskor för en del av pengarna. :) me happy!

I går hade en kompis till mig inflyttningskalas. Hon hade gjort en illgrön bål med bananer i...
Den var inte bara farligt grön utan farligt god också.
Tyvärr har jag inget foto på skapelsen, då jag varken hade mobil eller kamera med mig, men den var verkligen annorlunda!

Nu har jag precis kommit hem från Meddo, behövs lite konstgjord sol nu när den vanliga "lyser med sin frånvaro".

//Kicki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar