lördag 23 oktober 2010

lördag.

3 "poopar" som förgyller min vardag


Åh, underbara lediga dag! Löööördag!!

Igår tokstädade jag lägenheten, (Jossan städade sitt rum, se blogg) sedan satt jag med Tim och hans kompisar i köket och pratade & skrattade. Glögg och turkiskpepparshot är en fin kombo...

Gick till Harrys en sväng, men det var tråkigt.
Tog en kebab och gick hem. kunde lika gärna stannat hemma för vi hade Mycket roligare hemma med "barnen" :) tjohoo

Jossan kom också hem tidigt från sin fest, som blivit crashad av oinbjudna töntar.

Idag ska jag gå till Bokia.... Köpa bok? eller bara smygkolla på Bingo & Håkan? Jag har ju Håkans drinkbok, fick av mamma i somras. kanske kan få den signad? men jag skulle ju vilja ha Bingo´s, så vi får väl se hur det blir :)

förresten.. nu när jag får sova, så kan jag inte. Hur irriterande är inte det!!!

Var uppe i köket nyss och plockade in glasen i diskmaskinen, från igår.
Var vi verkligen bara 5 pers? med 15 glas!! haha

have a happy lördag allihoop!

//Kicki

2 kommentarer:

  1. Hej och godmorgon Kicki! Fin blogg du har!
    Ikväll tänkte jag besöka Harry´s. Hoppas det är roligare idag. Önskar dig en trevlig lördag.

    //Helena Berg

    SvaraRadera
  2. Tack Helena! Ha det så jättekul ikväll och glöm inte nattkebaben :) gott!
    //Kicki

    SvaraRadera