onsdag 13 oktober 2010

onsdag onsadg osnagd

Idag efter jobbet tog jag en cykeltur upp till Magnussons där sonen skulle köra en lektion inför det kommande körkortet.
Sen blev det en promenad i affärerna på stan en stund. Allt för att INTE somna i soffan!

Börjar närma sig helg :) eller?
2 arbetsdagar och så en utekväll på fredagen. Vi ska fira vår kollega som blir 40 med bowling och mat redan kl 16 på fredag em...
Sen kanske det blir en Harry´s-sväng. Det är 35+ där på fredag och några av mina vänner ska träffas där redan kl 19:00. Så det är inte omöjligt att jag hamnar där! men jag vill inte köa i en timma.
Har köat nog för i år med Ullaredsresan!! Uhhh!

Just nu sitter jag i min underbart sköna soffa vid elden och har efter matlagningsbestyren värmt mig en saffransglögg att njuta av!
Ibland är livet helt okejj, trots allt. ;)

//Kicki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar