söndag 31 oktober 2010

ny månad, nya tag ?

idag..


i söndags

Veckan började bra förra söndagen med en timma på löpbandet och även måndag och onsdag var jag superduktig och tillbringade en timma på plågobandet :)
Sen brast det....

Torsdagkväll: på restaurang Parisien med hummersoppa till förrätt och en tre sorters kötträtt med goda såser till varmrätt, och så en öl till det förstås. Mycket god och kaloririkmat.
Jag och kollegan fick naturligtvis ett hysteriskt skrattanfall mitt i måltiden, och ingen annan fattade vad som var roligt...
piff och puff är ute med ledningsgruppen.. Hahaha!

Fredag: schwardswaldtårta till frukost med vår personal som vi tvingats säga upp och tackade av i fredags med blomma och present.
Vi hade en mycket glad och avslappnad avtackning, men ändå sorglig.
Sen halv tre blev det en sen lunchpizza på Don Quixote och på kvällen ett par öl och massa skratt med kompisarna på Bishop´s.

Lördag: pastasallad Mums! och så utgång med min bror och några kompisar till Harrys Det var en himla rolig kväll som avslutades med kebab.. (och en söndag i soffan med tv-repriser)
Hörde från morsan att min bror var blek han också idag :)

Summan av detta är: Ajajaj!!
Nu blir det diet i två veckor minst för att få fason på magen igen!
...Men wasabinötterna var goda idag också... Så från imorron... inget onyttigt eller starkt! Ajj!
(har haft j-a kul iallafall)

//Kicki


2 kommentarer:

  1. Vad är det man brukar säga?????
    När huvudet är dumt så får kroppen lida! ?

    SvaraRadera
  2. hahahaha! den var bra! men det har varit gott, och roligt :)

    SvaraRadera