lördag 2 oktober 2010

lördag

Lördagmorgon med panodil och Pepsi max. Mmmm vilken smarrig frukost!!
Igår var jag i Cloetta center med en massa tokroliga människor, på årets oktoberfest.
Man kan väl lugnt säga att det är en mini-företagsfest för de Saabanställda i Linköping.
Många kända och en del nya bekantskaper bjöd kvällen på :)

Vi åt,drack och dansade på CC för att sedan ta en prommis till staden.
En kebab och en Bishop´s hann vi med innan sängen ropade.

Vad jag skrattade igår kväll... Hittade folk med samma tråkiga humor som jag :D
Stackars de som inte uppskattar min humor, för igår var den verkligen på topp.. moahahaha

Men som sagt, det blev en frukost därefter också. :(

Tog en sväng på stan med Jossan idag. Det var nåt jippo med snowboard och skidhoppningstrick, så det varv mycket folk i rörelse idag.
Jag köpte en blomma till Anette (som fyller år idag) som jag ska gå över med till henne om en stund!
Nu är maten klar, pot-gratäng och fläskfilé bjuder huset (jag) på idag. Nu tog vi ju ett par cheese på stan förut också, jag och Jossan, det smakade inte kattskit precis. Gott med onyttigheter dagen efter.

smarr smarr //Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar