torsdag 11 november 2010

blommor!!!


När jag kom hem från jobbet idag så hade det vuxit upp orange-röda blommor på hela å-sidan utanför våra fönster!!
Det ska bli intressant att se, när de tänder dem på söndag, vilket ljus de avger.
Jag menar... de står ju utanför vårt sovrumsfönster!!
Halva Linköping kommer väl att se "Vinterljus" och kolla in i våra rum, så det gäller att hålla persiennerna nerfällda från söndag :)

Tur att gångstråket är på andra sidan bäcken iallafall.

Jag försökte att fota dem, men det var för mörkt ute, så bättre bild kommer när belysningen är okej.

Nu ska jag gå strax runt hörnet och klippa min kompis Anette. Hon har glögg och pepparkakor hemma .... funderar på om hon bjuder på glöggen före eller efter klippandet?? Hmmm :)

Klippi klippi
//Kicki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar