söndag 14 november 2010

söndagkväll hos mig

Lovely söndag !
Eller... sista delen av den iallafall.


Har färgat håret moccabrunt  (kaffesvart) igen, ska dra i några slingor nån dag också..
I morgon ska jag göra mitt CV färdigt och ansökan till ett annat jobb, för inskickande. På tisdag hjälpa kompis med köksmöbel-inköp, onsdag bio och torsdag hoppas jag på ett besök på Medley i nån form. 
Fredag hoppas jag på att sluta tidigt alternativt vara ledig för att kunna ladda batterierna inför Tim´s 20 årsfest på lördag. voff!


Idag kom Anette och hälsade på mig (igen) 
Vi är nästan som kombos fast ändå inte, men min familj är ju vana vid henne, så...
Barnen var hos pappa och hade 20års-kalas med pappa-släkten och sambon var hos sin pappa på farsdag/kolla hockey kväll. Jag skulle ha tränat men blev hemma med kompis istället.
Så ser det ut ganska ofta hos oss.
Olika intressen, olika kompisar och vi trivs med det :)



färgar håret


Sov sött, ska fixa oboy till Jossan. Fick ett önskemål via FB-chatten. Så kommunicerar vi !  
//Kicki





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar